Dilara

8/10
·384 syf.··
2024 28. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 11 Mart 2024 13:26
Öncelikle Rina'nın da kitaba başlamadan verdiği uyarıyı bırakayım buraya. "Bir kahraman arıyorsanız, o kahraman Aiden DEGIL. Eğer kötü bir adam için can atıyorsanız, o zaman Aiden King’in dünyasına hoş geldiniz." Uzun zamandır saf kötü olan bir karakter okumak istiyordum. Böyle karakterler okumayı daha ilginç buluyorum. Bu kitapta karanlık bir lise zorba aşk hikâyesi okuyoruz. Normalde lise kurguları pek tercih ettiğim bir trope değil ama ben bu kitaba nasıl başladım nasıl bitti anlamadım. Zaten Rina'nın kalemi sürükleyici ve merak uyandırıcı. Evet bir lise kurgusunda bile bunu başarmış. Yalanın üçlemesi okuduysanız ve sevdiyseniz bu kitapta da yazarın karakterlerinin nasıl olduğunu ve neler bekleyeceğinizi biliyorsunuzdur. Asla bir tane karakteri bile normal değil. Çoğunun travmatik meseleleri var ve bunun sonucunda oluşturduğu fantazi ve sapkınlıkları. Kitabın adından da anlaşılacağı üzere. Ama yazar tabiki öyle işliyor ki okutuyor. Malum sahnelerde -zorla yakınlık- yerlerinde ne kadar Aiden'a sinirlenip yerden yere vursam da mesela ilk sayfalarda düşündüklerimle son sayfalarda düşündüklerim bir değil. Bunun asıl nedeni Elsa'nın karakterini de anlamamız aslında. Zorunlu yakınlıktan hoşlanması ve tabiki bunun sebebi geçmişte unuttuğu travmatik olaylar olabilir. Son sayfalarda Aiden'la ilgili çok önemli bir şey öğrendik ve ben bunun detayıyla ilgili spoi yediğim için Aiden'a bir tık daha anlayış gösterebiliyorum. Ama bir tık çünkü tabiki de bize yaptıklarının kabul edilir hiçbir tarafı yok. Manipületif bir karakter olduğunu da vurgulanıyor. Oynadığı oyunlar kafayı yedirtti bana dkdjdj Yazar yine acayip bir yerde bitirdi o yüzden ikinci kitabı merakla bekliyorum. Lütfen sizi etkileyeceğini düşünüyorsanız bu kitaptan uzak durun. Darkrom çok çok karanlık bir tür o yüzden
Sapkın KralRina Kent · Ren Kitap · 20241,289 okunma
Reklam

Dilara

, bir kitap okudu
8/10
·384 syf.··
25 saatte okudu
·
2024 28. kitabı
Rina Kent
6.3/10 · 1.289 okunma
10/10
·360 syf.··
2024 26. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 07 Mart 2024 16:06
Bu kitabı her okuduğumda ilk kez okuyacakmış gibi hissedeceğim galiba. O kadar duyguyu dibine kadar hissettiriyor ki özellikle aşkı ve bağlılığı. Onu ömrümün sonuna kadar seveceğim ya beraber ya tek başıma... Sevda ailesini kaybettikten sonra üvey annesi ve üvey abisi tarafından baskıcı bir hayat yaşıyor ve felçli büyük babası yüzünden başka yere de taşınamıyor ve onlara bağımlı yaşamaya devam ediyor. Üvey abisi Yavuz... Ne kadar küfür etsem az. Gençliğinde yaşadığı bir olay yüzünden Sevda'yı suçluyor ve büyük bir intikam planlıyor. Tabi bu yaşanana kadar neye sebep olduğundan habersiz olan bir Sevda var. Kitapta bir günümüz bir geçmişi okuyoruz. Geçmişte Sevda ve Ezel'in tanışmalarını, aşklarını ve Yavuz'un baskılarını okuyoruz. Günümüz de de Yavuz'un intikamını gerçekleştirdiğini ve yaşanacakları anlatıyor. Bir yandan da karısını yani Sevda'yı öldü bilerek sadece 3 yaşındaki kızıyla yaşama tutunmaya çalışan Ezel'i. Bekâr baba demem bundan kaynaklı. Çok keyif aldım yer yer acı çektim ama ben bu yazara bağımlıyım zaten ilk bu kitapla tanımıştım ne yazarsa da okurum. Kitap öyle bir yerde bitti ki kitabın finalini bilmeme rağmen tekrar okumak için sabırsızlanıyorum. Aşkı iliklerinize kadar hissetmek istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. 5/5
Sevda ÇiçeğiSıla Koçak · Pukka Yayınları · 2024232 okunma