Dilara

7/10
·372 syf.··
2024 25. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 06 Mart 2024 14:17
Kitabın ilk yarısı o kadar iyiydi ki. Çok güzel ve karanlık bir havası var kitabın. Maskeli yaralı mafya karakterin ve onun maskeli adamları, yer altı tünelleri ve adamın yani Sol'un Fransız Mahallesi'nin hayaleti olması... Adama yaraları ve maskesi yüzünden karanlıklarda dolaşması nedeniyle hayalet deniyor. Bilin bakalım kim için çok sevdiği karanlığı arkasında bırakıyor? Scarlett Day yani adamın ilham perisi... Adam da kadının müzik şeytanı. Sürekli kadına mektuplar yolluyor. Bu kitapta onu dokunursan seni öldürürüm vibe ve sahneleri var. Buna bayılıyorum bunu kabul edeyim önce. Sol, kadının koruyucusu rolünü üstleniyor ve her zaman yanında oluyor. Bu arada Scarlett Day bipolar rahatsızlığına sahip ve tetiklendiği zaman ataklar geçiriyor ve o sırada Sol'un gelip şarkı söyleyerek kızı sakinleştirmesi... Kitap genel olarak çok güzeldi sadece sonlara doğru çok hızlı geçti ilk yarısına bayıldım ama ikinci yarısında daha yavaş okudum daha güzel sahnelerle süslenebilirdi. Ama kesinlikle tavsiye ederim. Sadece tetikleyici unsurlara dikkat edin ve çokça baharatlı sahneler bulunuyor. 4/5
HayaletGreer Rivers · Lapis Yayınları · 2024229 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
10/10
·352 syf.··
2024 24. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 02 Mart 2024 18:33
Asla tarzım olmayan ve okumayı bile denemediğim türde bir kitabı bir günde soluksuz okudum? Başka yorum gerek var mı bilmiyorum. Kitaba başladım ve tahmin edilebilir ilerliyordu ama ikinci yarıya gelince (yine büyük resimle ilgili tahminim vardı) ama küçük detaylarin aslında tam tersi olduğunu öğrenince çok şaşırdım. Şok oldum. Nina gelip şu aslında bu diyor sonra kocası gelip Nina'nın söylediği gibi değil diyor ve aslında gerçek çok başka çıkıyor. Bu gerçekleri öğrendikçe soluk alışlarım bile değişti şaka mı dkdkdk Nina'dan herkes gibi bende nefret ettim ama onun ağzından okuduğumuz andan sonra bayıldım kadına bayıldım. Güçlü kızım benim. Okurken aklımdan şey geçiyordu Nina ve Millie kafa kafaya verse neler olur diye. Böyle bişey okumadık ama yine de harikaydı. Millie'nin başına gelenlere de üzülmedim bu arada kendi seçimleriyle oldu :) Yine de bu olanlar kendi benliğini keşfetmesini sağladı. Ne kadar kötü olsa da :( BU KİTABI OKUYUN! 5/5
HizmetçiFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 202311,5bin okunma

Dilara

, bir kitap okudu
10/10
·352 syf.··
4 günde okudu
·
2024 24. kitabı
Freida McFadden
8.5/10 · 11,5bin okunma
10/10
·368 syf.··
2024 22. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 28 Şubat 2024 18:21
Bekâr ebeveynlerin ve çocukların olduğu kitapları benim sevmeme ihtimalim yok bence. Çok sevdiğim bir trope çünkü. Bu kitapta Hadley ve çocuklarını çok sevdim çok tatlılardı ve Lucy'nin bilmişliği... Yumuşacık ettiler beni. Ve Elijah'la ilk karşılaşmamız adamın, Lucy'nin cipsini çalmasıyla başlıyor- nasıl diye sormayın mdkdj Birkaç karşılaşmalarından sonra da Hadley ikinci çocuğu doğuruyor ve bu da çocuklardan nefret eden hayalinde ne evlilik ne çocuk sahibi olmak olan bir adamın yanında gerçekleşiyor doğum Ama bu kadar iyi ve güzel bir anne ve dünya tatlısı çocuklara nasıl karşı koyabilirdi ki? İlk önce Lucy için yelkenleri suya indirmesi ve elinde oyuncak olması sonradan annesinden hoşlandığını anlaması benim ayrı hoşuma gitti. İlk önce çocukları benimsemesine -Hadley'in çocukları olduğu için- ben tav oldum hemen aşık oldum Elijah'a. Benim için kusursuz bir karakterdi. Aileye kol kanat germesi ve kendinden önce bile onları düşünmesi ve her daim yanlarında olması. Birbirnizi hak ettiniz. Sonsuza kadar kesinlikle önereceğim bir kitaptı. 5/5
Senden Bir ParçaMichelle Gross · Ren Kitap · 20241,185 okunma
8/10
·384 syf.··
2024 23. kitabı
Kitabın ilk çeyreği Bonnie karakteri hakkında ne düşünceğime emin değildim. Eğlenceli ve biraz da benmerkezci bir karakter. Çoğunlukla kahkaha atarak başladım kitaba. Özellikle İskoçya ya giderken ki o yol seyahatleri ve yeni bir ülkeye alışma süreçleri eğlenceliydi. Dakota ve Bonnie arkadaşlığına bayıldım. Yan karakterler güzel hava katmış hiçbiri zorlayıcı karkaterler değildi. Rowan!!! İLK YARI ÇOK UMURSAMAZDII. Gerçi Bonnie de öyleydi ama yine de peşimizden koşsun içi içini yesin istedim Rowan için dkdk Ama kendinden emin bir karakter olduğu için hiçbir yemi tutmadı :) Rowan'da travması vardı onlar tekrar yüzeye çıkıyor ve bu sefer ona destek olacak bir kız arkadaşı var... Eğlenceli, ateşli, arada hüzünleneceğin ve arkadaş ortamındaki sıcaklığı size hissettirecek çerezlik bir kitaptı. Ben severek okudum. 4/5
İskoç KaçamağıMeghan Quinn · Ren Kitap · 2024209 okunma