Başladığım andan beri elimden bırakamadım. Zaten en sevdiğim tropelar içeriyor ve bir de güzel işlendiği için aşırı keyif alarak okudum. Evet yukarıda da yazdığı gibi kızımız Aida, adamın kütüphanesini ateşe verip sonradan yakalandığında da adamın değerli bir eşyasını göle atmasıyla olaylar başlıyor. Aileleri hem düşmanlığı bitirmek için hem de ders almaları için bu olaydan diğer gün çiftin evlenmelerine karar veriyorlar. Kitapta nefretleri o kadar güzel işlenmişki aşırı iyiydi. Laf dalışlarını falan okurken keyif alıyordum hiç sıkılmadım, kitap biraz daha uzun olsa da okurdum yani. Hani max 200 sayfa yazılan çerezlik kitaplar olur ya tadına doyamazsınız... Bu seri de benim için öyle olacak. Diğer karakterleri de çok merak ediyorum. Uzun da bir seriymiş zaten. Çabuk çabuk çevrilir umarım dkdkdk Aida'ın neşesi, macera severliği, cesurluğu her şeyiyle hayran bıraktı beni. En önemlisi zekası... Süs eşyası olarak kadını yanında taşıyacağını sanan Callum'a büyük şok oldu bu gerçi dkdk Kitapta aksiyon doruktaydı o bakımdan da hoşuma gitti. Lütfen okuyun.
5/5