İlk kitabı o kadar çok sevmiştim ki ikinci kitabı sabırsızlıkla bekliyordum. Çünkü daha fazla kaos okuyacağımı sanıyordum. Bu kitapta mafyatik olaylar daha fazlaydı tam olarak mafya ortamına dalıyoruz. Ama o kadar. Kitabın yüzden sekseni smut sahnelerden oluşuyordu. O kadar ki olaylara yer kalmamış sonlara doğru hızlı hızlı geçilmişti. Cidden hayal kırıklığına uğradım :( Ama bir yandan mutlu sonlarını okumak, Elena'nın en sonunda geçte olsa hayallerine kavuşmasını okumak çok güzeldi. Dante'nin aile babası olmasını okumakta öyle...
3/5
“New York’ ta sen benim şampiyonumdun, öyle değil mi? Beni güvende tutmak için çabalayan avukatım ve savunucum. Napoli benim mahkeme salonum. Silahını indir, kalkanını bırak. Hayatında bir kez olsun, savaşlarını tek başına vermek zorunda değilsin. Ben senin adına savaşacağım. Burada ve şimdi, senin şampiyonun ben olacağım. Bana güveniyor musun?”
“Şu anda bunu idrak edemiyorsun ama ben yanındayken zırhını giymene gerek yok.” Çenemden kulağıma kadar öperek ilerledi ve neredeyse fısıltıyla, “Ben senin kılıcın olurum,”