Dilara

Ama sonra hayatıma Romeo Costa girdi ve pembe göz­lüklerimi çekip çıkardı. Bana karanlığı ve gücü öğretti. Dahası, çok acımasız bir ders verdi: Her canavarın içinde güzel bir ruh, her gülde bir diken olabileceğini gösterdi. Ve nefret denen şeyin küllerinden bile bir aşk hikâyesinin filizlenebileceğini...
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Dilara

, bir kitap okudu
5/10
·336 syf.··
2024 1. kitabı
Claire Kingsley
7.6/10 · 423 okunma
5/10
·336 syf.··
2024 1. kitabı
Kitabı okurken başlarda fena değildi ama ortalara doğru çok sıkıldım o yüzden dümdüz, pek bir şey hissetmeyerek okudum. Eğlenmedim de, beni pek tatmin eden bir Noel kitabı olmadı. İlk başta erkek karaktere asla ısınamadığım için de etkisi olabilir. Daha önce bu kadar bencil, öküz ve cimri bir karakter okumamıştım. Hani sabır çekerek okudum kdkdkdk Kız fena değildi ama yani sen bu adamda ne buldun be kızım. Bir sorgulamadım değil Yazar Bayan Doğru ile Sahte Randevu'nun yazarıymış. O Pukka'dan çıkmıştı bu da Olimpostan çıktı. Daha önce fark etseydim belki almazdım da. Yazarın kalemi hiç benlik değil ısınamadım çünkü. Okurken çokta keyif alamıyorum. Erkek karakterin Noel nefreti de çok abartıydı ehh anladık tamam. Genel olarak sıkıcı bir okuma oldu maalesef, keyif alacağıma emindim halbuki :( 3/5
Noel'de Aşk BaşkadırClaire Kingsley · Olimpos Yayınları · 2023423 okunma

Dilara

, bir kitap okudu
6/10
·500 syf.··
2023 77. kitabı
Sarah J. Maas
7.9/10 · 4.973 okunma
6/10
·500 syf.··
2023 77. kitabı
Kitabı ilk elime aldığımda beklediğimden ince olduğuna karar verip bir çırpıda okurum dedikten sonra aylarca elimde sürünmesi... Kötü olduğundan değil evrene girmekte ve yazarın bu serideki anlatımına alışma sürecim zorlayıcı oldu. 3 kişi ağzından yazılmıştı ve hiç tercih etmediğim bir yazım şekli benim :( Ama evren, karakterler ve kurgu çok güzel. Herkes gibi başrol kızım Celaena'nın ergen bir karakter olduğunu söylemeyeceğim çünkü daha yaşı kaç ki sanki 18 falan? Gayette beklediğim karakterde bir kızdı. Aynı zamanda kurnaz, çevik ve cesur. O yüzden aşırı sevdim. Sadece romantizm konusunda pek iyi bir karakter değildi. Hele Chaol'un onun için birine bişey yaptığı ve olaylar geçtikten sonra Chaol'u aklına bile getirmemesi rahatsız etti beni. Dorian'ın ilgisi üstünde olsun de kime ne oluyorsa olsun tavrı sezdim onda skksks Ama finalde Dorian konusundaki tavrı da harikaydı sırf bunun için devam edilir seriye. Yanlış anlaşılmasın Dorian ve Chaol karakterleri harika adamlar. İkisine de bayıldım ama Chaol'a sevgim bir tık fazla :) Önümüzdeki ay bir kitap daha okuyarak seriye hızla devam etmek istiyorum. Çünkü duyduğuma göre seri ilerledikçe güzelleşiyormuş. Bir Sjm klasiği 3/5
Cam ŞatoSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20244,973 okunma