Benim tercihim değil, diye düşünüyor, her insan kendi seçmediği bir ailede, seçmediği bir kaderle dünyaya gelir; bizimki de kaplanın sırtında doğmak bir bakıma. Kaderi değiştiremezsin
Sormaya ne gerek var? Bilinmemesi imkansız bir şeyden şüphe etmeye ne gerek var? Hissedileni sözlerle ifade etmek mümkün değilse konuşmaya ne gerek var?
Ama anladığım her şeyi onlara nasıl anlatayım? Denedim ve her seferinde, benim anladıklarımı, onların da ruhlarının derinliklerinde anladığını, ama
görmemeye çalıştıklarını fark ettim..Demek ki, öyle olması gerekiyor