Djdjxjxkkxkx

Djdjxjxkkxkx
@Fcan_karadogan
(Uzun uzun yazdım varsayın:) Hülasa; doğdum, yaşadım, mühlet tanırsa kendi hikayemi yazacağım.
Uğruna yaşanacak sebebi olanlara gün aymış.
Reklam
"Bana istenecek birşey söyle, uğruna can verilecek birşey söyle, hemen dört elle sarılayım..."
ARARSIN
Gözlerini açınca ilk gökyüzüne dalarsın Düşüncelere dalıp sonsuzluğu yaşarsın Ya da bakışın kötüdür Dört duvara bakıp yolunu ararsın...
"İlkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer. Ne olursa olsun."