hacer‍

hacer‍
@Fecirsaye_
•bütün saadetler mümkündür.
Ben de hayattayım ama yaşıyor muyum bilmiyorum. Ağız dolusu gülmedim bir kere bile.
Sayfa 121 - Ethem·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olduğum yerde olmak istemiyorum ama olduğum yerden çıkıp gidemiyorum da.
Sayfa 120 - Ethem·Kitabı okudu
-"Kendine sorsana, sen neden gidemedin?" Ben neden gidemedim sahi? Bu kadar çok gitmek isteyip de neden gidemedim? Hep gitmek istedim ben ama, bunun şu yaşımla alakası yok, ben hep gitmek istedim.
Sayfa 119 - Emin-Ethem·Kitabı okudu
Bir hatanın bedeli bu kadar mı ağır olur? Ömrüm bu sorunun cevabını aramakla geçti.
Sayfa 113 - Kazım·Kitabı okudu
Yeni bir hayat için artık çok geç.
Sayfa 102 - Emin·Kitabı okudu