O zamanlar olabildiğince büyük bir kuvvet toplayıp savaşmak için adeta can atıyorduk. Böylesi hep en kolay yol gibi görünür, insanın kendisine olan saygsı bakımından da en tatmin edici çaredir... fakat aynı zamanda en budalaca yoldur.
Bu davranış sizde hastalık halini almış... herhangi bir otoriteyle çatışması halinde kendi aklınızın bağımsızlığını bir kenara bırakmanıza neden olan bir reflekse dönüşmüş.