Veli Kılınçaslan
Takip Et
Veli Kılınçaslan
@FelipeVelo
Sıkı Okur
Forever Alone Galatasaray Ne Mutlu TÜRKüm diyene Saygı ve saygı
İnsanlıgı ögrenmeye çalışan bir Memur
Isparta
104 okur puanı
Ağustos 2025 tarihinde katıldı
2026 okuma hedefi: 33/100
felipevelo32
Şu anda okuduğu kitap
Martin Eden
Jack London
45
Kitap
541
Takip edilen
676
Takipçi
0
İnceleme
544
Alıntı
4
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
Veli Kılınçaslan
@FelipeVelo
·
Fazla Anlayış , Senin Anlaşılmamana sebep olur...
Anlayışlı bir adam kendine saygı duyabilir mi hiç ?
Sayfa 17
·
Kitabı okudu
Yeraltından Notlar
Fyodor Dostoyevski
Emrullah Özdemir isimli okura yanıt verildi
Veli Kılınçaslan
Katılıyorum , peki hocam senin için biri eksiltmeye çalışırsa sınırlarını onun sınırlarını da kendininki gibi korur musun bu kadar da anlayışlı olma sınırların olsun benim gibi der misin veya insanlar der mi 🙏 ki bende sen gibi düşünüyorum saygı değer yorumun için teşekkür ederim 🙏
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...
daha fazla
Veli Kılınçaslan
@FelipeVelo
·
Fazla Anlayış , Senin Anlaşılmamana sebep olur...
Anlayışlı bir adam kendine saygı duyabilir mi hiç ?
Sayfa 17
·
Kitabı okudu
Yeraltından Notlar
Fyodor Dostoyevski
ྀིEمine✿ isimli okura yanıt verildi
Veli Kılınçaslan
Sınırını aşan olursa Anlayışsızlık da bir anlayışlı olma biçimidir diyorsunuz 🙏 hayatta bildiğim bir şey var karşıdakini anlamaya başlarsan sınırların yavaş yavaş kaybolur veya daha sert sınırlar konulur anlayışlı olma biçiminde değişir 🙏 kendi sınırlarının bile bir anlayışı vardır insanın farkedemediği kaybolan veya artan bir anlayış 🙏
Veli Kılınçaslan
@FelipeVelo
·
İnsan en çok kime yalan söyler ?
Hırsımdan yalan söyledim.
Sayfa 4
·
Kitabı okudu
Yeraltından Notlar
Fyodor Dostoyevski
Tuba isimli okura yanıt verildi
Veli Kılınçaslan
Şapkamı çıkarıyor saygıyla selamlıyorum 🙏🙏 sessizliği can yakmaz da konuşmaya başlarsa, tanıklığı belki sanıklığa en büyük suçluya bile dönüşebilir 🙏🙏
Takip Önerileri
Tuğçe ÇELİK
@tucelikk
·
Bu Doğru mu ??
Anne ve babanın yası on sekiz ay sürermiş.
Sayfa 171
·
Kitabı okudu
Miras
Vigdis Hjorth
Veli Kılınçaslan
18 ay sonra süreç döngüye giriyorsa olabilir , veya süreçler 12 aylık bir çocuğun yas süreci 7 yaşındaki, 15 yaşındaki , 30 yaşındaki birinin yas süreci değişir diyelim 7 yaşındasın yaşayabilecekken yasayamadıkların , o kadar yaşayamacagın şeyler var ki 18 ay değil belki 18 yıl sürer ... Bazende öyle bir istenmeyen çocuk olursun ki yas bile tutmazsın... İyi günler kitaplı günler 🙏
Geri
İleri