Hava karanlık değildi !
Ama onu gördüğüm ilk an
Dünyam karardı.
Zira bizler ayrı dünyanın insanlarıydık.
Benim açımdan
O'nunla bir gelecek yoktu.
Ve asla da olamayacak/tı.
Ama O'nun bir gün biriyle olacaktı...
Not : Kitap alıntısı değil.
Bir kalp kırıklığını dayanmaktadır...