Bu kitap geleceğin projeksiyonu değil,
Sadece birilerinin hayallerinden ibarettir.
Proleterlere gelince,
madem bu sistemin bir parçası değilsiniz
ve tükürseniz bile
Okyanusya'yı batıracak kadar
sayıca çok fazlasınız,
O zaman ne diye
insanlığı kurtarmıyorsunuz be
illa da birinin gelip
hadi demesi mi gerekiyor !
( Subtext ) Tüm dünyaya
Seni/Sizi her an izliyoruz desen
Ve inan bana bunu yapmasan bile
Her Allah'ın kulu
Beni/Bizi izliyorlar diye düşünmekten
Kendini alıkoyamayacaktır.
Zaten mesele bu !
Yapıyoruz deyip
Yapmış olmasan bile
Birilerine göre
yapmış oluyorsun zaten...