Nietzsche, “Kutsal kitaplarda çokça adı geçen 'şeytan', gerçek dünyada size ahlak dersi veren bir yobazdan başka bir şey değildir." diyor ve ekliyor: "Kim namus ve ahlak şövalyeliği yapıyorsa, bilin ki en namussuzu o'dur.''
Arkadaşlar kitap yazıyorum ve sizlerle bir parçasını paylaşmak istedim. Eleştirilerinizi sabırsızlıkla bekliyorum. (:
"Kasvettin hastayım ve ruhum hasarlı sanırım. Güneş hiçbir zaman bana gülmez, gülümsemesini samimi bulmam zaten. Ay parlar benim için, bir baykuş öter bilgeliğinden istifade etmemi istermiş gibi yada hafif bir jazz çalar şarabıma eşlik eder dinginliğime sebep olmak için.."