Kitabı okumaya başladığım anda elimden bırakamayarak bir solukta okudum. Gerek hikaye akışı gerek çevirinin güzelliği sizi bu dünyadan alıp kitapla özleşmenizi sağlıyor. Kesinlikle okunması gereken bir kitap.
Mizah öyküleri kategorisinde olan ama beklentilerimi karşılamayan bir kitap. Canan Tan'ın bu kitabı yazarken nasıl bir düşünce içerisinde olduğunu anlayamadım. Akıcılık olarak iyi ancak beklentilerinizi yüksek tutmayın.