Felsefebulvari

Her zaman iyiyimdir ve tek kötü yanımda budur. Çünkü her zaman iyi olmak kadar kötü bir şey yoktur.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Sorun onlara, her birine tek tek sorun bakalım mutluluktan ne anlıyorlarmış?"
Edebiyat
Zamana bırak, zamanla her şey unutulur! Sonra akıllanmaktansa şimdi akıllı olmak daha iyidir.
Edebiyat
Sevebileceğiniz birine öyle kolayca rastlayamazsınız..
Edebiyat
"Her zaman iyiyimdir ve tek kötü yanım da budur. Çünkü her zaman iyi olmak kadar kötü bir şey yoktur."
Edebiyat