Felsefebulvari

Neden böyle korkunç derecede hüzünlü olmam gerek bilmiyorum ama içimde o acınası “beni kimse sevmiyor” hissi var.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Şu andan başka hiçbir şey gerçek değil ama ben yüzyılların ağırlığı altında boğulduğumu hissediyorum."
Edebiyat

Felsefebulvari

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2026 15:19
·
2026 9. kitabı
Sándor Márai
8.2/10 · 6,7bin okunma
İnsanların kalplerinde fazla gerginlik, fazla öfke, fazla intikam hırsı var. Kalplerimize bakıyoruz ve orada ne buluyoruz? Zamanın en fazla hafiflettiği ama için için yanmaya devam eden öfke.
Edebiyat
“İnsan, en çok sevdiği kişiden öğrenir yalnız kalmayı.”
Edebiyat