Bugün derslerden kendime dair yakaladıklarım.
1)Özel öğrenme güçlüğüm var.
Matematik,rakamlar,sayılar çok karmaşık geliyor,çözemiyorum,sevemiyorum.
2)Türkçe dersini çok seviyorum.
Sabahtan akşama anlat deseler anlatırım.
Ve iyi ki felsefe❤
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çocuk şöyle yapıyor,şöyle şikayetçiyim.
Veli olarak senin yaptığın hatalar ne oluyor senden şikayetçilerse kime söylesinler.
Aynayı kendine döndür babında bişeyler söyledim.
Öğretmenin söyledikleriyle uyumlu şeyler demişim.
Atamamız yok ki sözümüz dinlensin :)
Yarıbuçuk örtmen:)
Var bir hayalimiz ve o hayali yaşadığım anlar oluyor.
Her şeyin abartıldığı yerden koşarak uzaklaşmak tabi zihnen😊
Haddini aşan her mesele bize zarar veriyor,gör artık bunu insan.