Hep yolda olmayı sevdim,yolun getirdiği acıyı tatlıyı güzel bir hadiseyi,
varmak,durmak olduğu için cazip gelmedi.
Bu düşünceyle bir yere varamıyoruz işte varsak bile başka yolculukların hasretini çekiyoruz.
Bir yere sabitlenmek can sıkıcı değil mi?
Yeni arayışlar ölene kadar..