Hiçbir şeyle dalga geçmemeyi öğrendiğimiz gün daha huzurlu olacağız.Hak nazarından bakmaya gayret etmeli.
Alaya aldığımız şey gün gelip bizi bulduğunda utanç duymayacak mıyız?
Hayatımızın bütün kontrolü biz de mi sanıyoruz?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benlik bütünlüğüne karşı umutsuzluk(65+),
yolun sonu,bir ayağı çukurda olmak,karamsarlık.
(Eriksona göre)
Kpss maratonunun beni alıp getirdiği evre.
Buna da şükür,yola hiç çıkmamış da olabilirdim. :)
Matematik problemi çözdükçe kendimi zekiye hissediyorum:)
Önyargılarım yüzleşince bir bir kırılıyor.
Aynı hayat gibi.
Hakikatle yüzleşmeye biraz cesaret...