Duvarıma bir not düşmek istedim. Bu sene neredeyse tamamen 1965-1985 arasında basılmış romanlar okudum ama bu platformda çok büyük bir eksiklik fark ettim ki neredeyse hiçbiri burada yok hatta yazarlarından bile bir haber burası. Hepsini tek tek bildirmek ise çok zor bir şey. Eksik kitap sayısı üç değil beş değil. Bu sene 114 tane eski basım kitap okudum ve hepsini bildiremem? Fark ettim ki kitap okumak bile artık bazı moda ürünlerini tüketmek gibi. Ne kadar yeni ve ne kadar popüler kitaplar okuyorsanız o kadar kitap kurdusunuz. Çok üzülüyorum umarım bir gün insanların bakış açıları değişir..