Ya ben ne okudum? Kitabın sonunda neler oldu öyle? Neler yaşadık biz?
O kadar gerçekti ki.. o kadar yaşadığımız hayatın içindeki boğuculuğu yansıtıyordu ki.. Kapıldığımız, isteyerek içinde olduğumuz ve mutlu olduğumuzu sandığımız bir hayatımız var. Hepimiz senelerce okuduk ardından yarını belli olmayan bir işte çalışmaya başladık. Ona göre uyuyor, uyanıyor, koşturuyor, yemek yiyor ve yetişmeye çalışıyoruz. Hiçbir şey hayal ettiğimiz ya da istediğimiz gibi değil ama bunu normalleştirdik. Yalnızız, çoğumuzun dertleştiği bir dosttan ziyade kedisi var.
Bu kitap sizin içinde kaybolduğunuz o bulutlu yaşantınızda, görmediğiniz diğer patikaya saparsanız ne olur onu anlatıyor. Çok çizgi roman okuyan biri değilim. Ama şiddetle tarzınız ya da alışkanlığınız değilse bile bu kitabı tavsiye ediyorum.