Yine ince ve dolu dolu bir kitap için kısa ve öz konuşmak istiyorum. Kitabı yaklaşık 2 saat içinde bitirdim. Öyküler sarsıcı ve edebi değeri yüksekti. Lakin kitapta bir ironi olduğunu düşünmek istiyorum. Rasyonel bir tabloda herkesin gördüğü ve yüklediği anlam başkadır gibi bir düşünce de olabilir.
Kitapta Faik beyin hikayesi beni çok etkiledi. Bir film olsa gri bir fonda bulutlu bir havada çekilirdi.
Belki spoiler olabilir bu söyleyeceklerim ama;
Kitap sanki aşka inanmayanları haklı çıkarmak içindi. Öyküler aşkla aranıza mesafeler koyabilecek türden. Beni bu özelliği çok şaşırttı ve sayfalar ilerledikçe aşktan korkutur hale geldi.
Yinede çok etkileyiciydi. Öykü severlere tavsiye ederim.