Yapıp yapıp hastalıgın üzerine attığımı söyleyenler, ki bunlar en yakın dostlarim zannettiklerim, diyelim ki hasta değilim diyelim ki herseyi bilerek ve isteyerek yapiyorum, diyelim ki benim de sizler gibi bir fren sistemim var ama ben basmiyorum, diyelim ki ben böyle aklıma eseni aklıma estiği anda yaşamayı seviyorum, bunun size ne zararı var?
Bütün ömrümde kimse için kötülük düşünmedim, kimseye zarar verme planları yapmadim, kimsenin yüzüne gülüp arkasından iş cevirmedim, bilakis kötü olduğunuzu bile bile yüzüme gülüp arkamdan kuyumu kazdığınızı bile bile ısrarla dostça davranmaya devam ettim.
Her türlü etiketi yapistirdiginiz asla anlayamayacaginiz hastaligimi açıklayan bir tip bilimi var.
Peki sizin bu kadar kötü olmanızın sebebi ne?
Yüreğinizi açabildiğiniz tek insan olmama rağmen, sizi yargilamayan tek insan olmama rağmen, her zaman her koşulda yaninizda olmama ragmen bana bu kadar kötülük düşünmenizin bir açıklaması var mı?
Yok, çünkü siz düpedüz kötüsünüz.