Adet meselesi bence evrimin kadınlara attığı en büyük kazık. Metabolizmamızın binlerce yıldır bunu çözememiş olmasına inanamıyorum. Her ay sürekli inip çıkan elli çeşit duyguyla dolup taşıyorum. Kendimle baş edemediğimde iş te bazen böyle sana sataşıyorum. Fakat bunlar kalıcı duygu lar değil Osman, ben barışmak istiyorum.
Halbuki ben gerektiğinde başımı omzuna koyabileceğim birini değil, sinirlendiğimde direktoman kafayı koyabileceğim birini arıyorum. Sana kafa göz dalamadığını için bir türlü sakinleşemiyorum, ben ayrılmak istiyorum Osman.