Korku işte... Nedeni değişse de ömür boyu bir şeylerden korkup durdum. Hatta bazen nedenini bilmesem de bir şeylerden korkardım. Şimdi düşünüyorum da, hayat bana hiç güvenli bir ortamda yaşama fırsatı vermedi,
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Buna göre Fatoş’un kader motifi hep kendini eksik ve kusurlu hissetme, başkalarından aşağı görme, hep bir sahip arama sonra da bulduğu sahibin kulu, kölesi olma üzerine işlenmiş. Bu motifi değiştiremezsek, kader ona hep aynı filmi gösterecek.
Bir kere daha dünyaya gelsem, öyle sıcacık bir evim olsa,ben de öteki çocuklar gibi gülsem, oynasam annem beni kucağına alsa, babam akşamları çikolata getirse, bana oyuncak alsa, sonra da ölsem. Benim ardımdan gözyaşı dökseler, ağıtlar yaksalar...
Geçmişten getirdiğimiz duygusal tepki ve beklentilerin kaçınılmaz varlığı bir yandan öğretici olabilirken bir yandan da aslında son derece talihsiz bir durumdur.