Feray Zarifoğlu

Feray Zarifoğlu
@FerayZarifoglu
...Oturdu yine çocukluğunun kıyısına usulca içinden bi ah çekti keske dedi...
Kendin kendine iyi geldikten sonra, başkasının sana nasıl geldiği, senden nasıl gittiği önemsiz...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Herşeye yetişmek isteyen kendine geç kalır. Bazen insan kendi kabuğuna çekilip sakinliğin kollarına sığınmalı." Şunu hiç unutma yaşamak sakinlik istiyor.
Söyleyecek çok şey var ama aynen haklısın demek bana daha mantıklı geliyor.
Varlığın yokluğunu çektiğim herşeyden daha kıymetli, tesekkurler🍂