Feray Zarifoğlu

Feray Zarifoğlu
@FerayZarifoglu
...Oturdu yine çocukluğunun kıyısına usulca içinden bi ah çekti keske dedi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba!..
Yapayalnızlığın, tek başına kalmışlığın sonsuz acılar veren karanlık duygularıyla doluvermişti birden yüreği.
“Ve sonunda güçlendim; bekledim, her günü saydım ve daha binlercesi kalmış olsa da, umutla her günü karşıladım, uğurladım, gömdüm ve ertesi günün beklentisiyle, artık bin değil dokuz yüz doksan dokuz gün kaldı, diye mutlu oldum.”