Feray Zarifoğlu

Feray Zarifoğlu
@FerayZarifoglu
...Oturdu yine çocukluğunun kıyısına usulca içinden bi ah çekti keske dedi...
İnsan, ayrılık saatinde durmadan konuşmalı, nesi varsa söyleyip bitirmeli değil mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Halbuki gönlüm, baştan başa bütün sevdiklerimin ölüleriyle dolu.
"Bir sene, üç yüz altmış beş gün. Ne uzun?"
“Kapalı bir mahzende sızan bir ışık parçası, yıkık bir duvarın taşları arasında açmış bir çiçek, her şeye rağmen bir varlık, bir tesellidir.”
Ama ben herşeye rağmen , insanların gönüllerini kiraya çıkardığı bu çağda bir gönülün bir gönüle yeteceğine inanıyorum.