Ferhadoww

Ferhadoww
@Ferhadow
Hayır, cehennem,şeytanlarıyla yeryüzünün altında ki büyük çukur değildi, insanların yüreğindeydi, en erdemlinin, en adilin gönlünde. Tanrı bir uçurumdu, insan bir uçurum...
Sayfa 156 - 1988·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Tanrı bir uçurum diye düşünüyordu uçurum yaklaşmasam iyi ederim !.
Sayfa 55 - 1988·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan uçurum kenarına varmadan kanatlanamaz ..
Sayfa 44 - 1988·Kitabı okudu
Edebiyat
Bêbavê
Çavên te: du binefşên reng-tenik Di spêdê de şîrkî şîrkî, hênik Bayek in: nermik nermik,nişmî.... Bêbavê,di çavên te de vemirîn Çil biharên hevrişmî!
Sayfa 56·Kitabı okudu
Şiir