Şükür cehalet bitti! Kimse okumuyor herkes yazıyor.Kimse öğrenmiyor ,herkes biliyor.Kimse susmuyor, herkeş konuşuyor.Kimse çekilmiyor herkes ortada.kimse kederlenmiyor , herkes şenlik. Kimse yere bakmıyor , herkes yıldız tozu. Kimse sevmiyor ,herkes arzu ediyor . Kimse gözyaşı değil,herkes küfür . Kimse eşit değil , herkes duvarların ötesi. Kimse gölge değil ,herkes ışık.tevazu bitti . İncelik bitti.hatıra bitti. gönül bitti . Şarkı bitti. Bir aynalar pazarı ki; yaşıyoruz işte........