Ferhat yiğit

Bekle sevgili! Yılmadan usanmadan bekle! Boyun eğmeden aslanlar gibi bekle! Gözünde hüzün gönlünde keder olmasın. Üzülsen de üzüntünü kimse bilmesin
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Babamızın erken gelmesini,annemize güleryüz göstermesini dilerdik içimizden. Pencereden uyur kalırdık çoğunlukla. Annemiz bıkmadan,usanmadan beklerdi
KİM KORKAR KİTAPLARDAN , ÇOCUKLARDAN " Niye korkarlardı o kitaplardan , niye ? Kitaptan korkan iktidarların ömrü ne kadar olur ? Gerçekten korkan iktidar ne kadar yaşar ? Ve onlar tarihe nasıl geçerler ? "
Bekle sevgili! Yılmadan usanmadan bekle! Boyun eğmeden aslanlar gibi bekle! Gözünde hüzün gönlünde keder olmasın. Üzülsen de üzüntünü kimse bilmesin.”

Ferhat yiğit

, şu anda okuyor
111 syf.
Yılmaz Güney
8.9/10 · 512 okunma