Yönetmenliğini ve Kurgusunu yapmış olduğum kısa filmim,ünlü şairimizin(Kaldırımlar)şiirinden yola çıkarak, yaşamın içinden çıkıp bu şiiri bir kez daha yaşayıp anlatmak istedim umarım başarılı olmuşumdur, düşüncelerinizi,görüşlerinizi yorumlarınızı iletirseniz çok memnuniyet duyarım.
youtu.be/7PVZWMMmOsc