" Siz kendiniz olmak istiyorsunuz" diye devam etti Nietzsche .Buna kaç kez söylediğinizi duydum ! Kaç kere özgürlüğü hiç tanımadığınızdan yakindiniz .Sizin iyiliginiz, ödeviniz, sadakatiniz ; bunlar sizi hapseden duvarlar.Bu küçük erdemler sizi yok edecekler .Kendi kötülüğünuzu tanımak zorundasınız.Kismen özgür olunmaz : içguduleriniz, özgürlük özleminiz ,odada kapalı tutulan vahşi köpekleriniz ; hepside özgürleşmek için feryat ediyorlar.iyi dinleyin hala duymuyor musunuz onları?
Daha derinlere inin , sonunda sevdiğinizin onlar olmadığını göreceksiniz : Siz bu sevginin içinizde yarattığı duyguları seviyorsunuz! Siz arzuyu seviyorsunuz , arzu edilen şeyi değil .