Feriha

Sevmenin bedelinin eninde sonunda yas tutmak olduğunu bilirseniz kimseyi sevmezsiniz. Asla bu tuzağa düşmezsiniz. Ama bir kez düştüğünüzde aklınıza mantığınıza rağmen birini ya da bir şeyi sevdiğinizde bırakmak istemezsiniz.
Sayfa 186·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
En güzel manzaraya karşı oturduğunuz halde orada bu anın tadını çıkarabileceğiniz kimsenin olmamasıydı.
Sayfa 178·Kitabı okudu
Alıntı
her zaman yapılacak daha tonla iş vardır, demişti ve her zaman yarın da vardır.
Sayfa 106·Kitabı okudu
Alıntı
beni bir kez kandırırsan sen utan, sana ikinci kez kanarsam ben utanayım.
Sayfa 93·Kitabı okudu
Alıntı
Ölmek istemiyordu aslında, sadece var olmayan bir son vermek, yok olmak istiyordu.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam