Okumayi seven kız

Okumayi seven kız
@Feriscan
Sevda, derin bir merhametten başka bir şey değildir...
Dün bir şiir daha yazdım senin için. önce tuttum karşıma oturttum seni, konuşturdum, güldürdüm, ağlattım. Kadındın, ama önce insandın . Güzeldin, ama önce iyiydin. Elbette seni yazacaktım, senin için yazacaktım
Reklam
-'Yüreği o kadar sevemez de ondan.'
1000k
Kendime göre hesaplarım da var benim. Yanımda olman gurur veriyor, sevinç veriyor bana. Fakat sana kimse bakmasın istiyorum, kimse konuşmasın seninle. Hep benim ol, durmadan benim ol. Günün her saatinde ve ölünceye kadar benim ol.
Yaşarken beklemek, beklerken yaşamak ve yaşayıp bekler­ ken ölmek!
Bir çocuğun önce doğmasını bekliyorlar, sonra yürümesini, konuşmasını, büyümesini ...