Beni bi odaya kapatin, kitap ve sadece su verin... haftalar sonra tekrar gelin, o yasadigim duygulari anlatmadan eger olmemissem, sana anlatacak cok seyim vardir
Ben yazsam o yılları ancak bu kadar olurdu. Ayşegül hanıma tesekkur ediyorum, cocuklugumu, gencligimi boyle guzel hatırlatıp, gecmise ferah bir sekilde bakmamı sagladıgı icin.. heh bir de kitabı oneren edebiyat ogretmeni dostum nimet’e Nimet yavuz
Run Gülüzar RunAyşegül Kocabıçak · Hep Kitap · 20171,288 okunma