Beni bi odaya kapatin, kitap ve sadece su verin... haftalar sonra tekrar gelin, o yasadigim duygulari anlatmadan eger olmemissem, sana anlatacak cok seyim vardir
Ben yazsam o yılları ancak bu kadar olurdu. Ayşegül hanıma tesekkur ediyorum, cocuklugumu, gencligimi boyle guzel hatırlatıp, gecmise ferah bir sekilde bakmamı sagladıgı icin.. heh bir de kitabı oneren edebiyat ogretmeni dostum nimet’e Nimet yavuz
Run Gülüzar RunAyşegül Kocabıçak · Hep Kitap · 20171,288 okunma
Karar verdim, ben bir Murakami hayranıyım. Elime aldığım her kitabını soluksuz okuyorum. Resmen uykumdan gecenin bir yarısı uyanıyor , gozlerimin birini acabilerek okuyorum. Vatanabe nin hikayesini cok cok sevdim. İyiki okumuşum
O kadar o kadar güzeldiki, kalbim ağzımda dinledim storytelde. Yazara hayran kaldım, bu kadar içiçe bütün hayatları bu berraklıkta anlatmak ancak bu kadar güzel olurdu. Kesinlikle tavsiye ediyorum