Ferulanka

Ferulanka
@Ferulanka
Bütün derdim kendimledir ...
"Sonsuzluk kirpiğimizde serçe kuşu. Bir kanadı hayal, bir kanadı hatıra. Konup konup kalkıyor çaresizliğimize."
Reklam
"Yoruldum kalabalığın hayatından."
"Ömür Hanım, iyi ki ben de seninle yaşadım dünyayı."
°Babam..
"Seni çok özledim, çok Ben gelene kadar çürüme ne olur."
"Herkes gülüp oynuyor Hatice Gülüp oynamayanın da Yarası yaramıza değmiyor" Şükrü Erbaş Bu geceye tam da bu türkü: ↪ youtu.be/ynvQNLAEulA
Reklam