Ferulanka

Ferulanka
@Ferulanka
Bütün derdim kendimledir ...
"Kelimelere herkes kendine göre bir anlam, bir değer veriyor galiba. Bu değerler aynı olmadıkça iki kişi iki ayrı dil konuşuyorlarmış gibi olmuyor mu?"
Reklam
"Siz" anlanamaz, "sen" anlanır. Bazı kitaplarda "sizi seviyorum"u okuyunca gülerim. Sanki "siz" sevilirmiş! "Sen" sevilir, değil mi?
"Sevgi dedikleri bu iç karışıklığı, bu özlem mi yoksa?"
"Neden insanlar durup gülmüyorlardı?"
°Öyle mi sahiden? :D
"Kadınların neden evlendiklerini anlıyorum: Yalnız kalabilmek için."