Ferulanka

Ferulanka
@Ferulanka
Bütün derdim kendimledir ...
°Şükrü Erbaş'ın da dediği gibi: İnsana olan inancını yitirme!
"Acı çekmesine rağmen, senin de kötülük yapacağını düşünerek pençe atan bir kedinin ızdırabını, bütün sevecenliğinle ama çaresizce izlemek..."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Merhamet istemiyorum, hiç kimsenin acımasına ihtiyacım yok, merhamette zulmün bir parçası; ne bana acıyın ne de çocuğuma. Merhamet zulmün merhemi olamaz."
°Dünyalılardan tiSkiniyorum!
"Tüketen insanın üreten insandan daha değerli olduğu bu yanlış ve ahlaksız döneme tahammülüm kalmamıştı artık."
"İnsan her acıya bir sorumlu bularak rahatlama yolunu seçmez mi zaten."
"Bizim türümüzün bu dünyada yaşamaya, hem birbirini hem dünyayı yok etmeye hakkı yok, hepimizin içinde korkunç bir canavar yaşadığı yadsınamaz bir gerçek.."