Ferulanka

Ferulanka
@Ferulanka
Bütün derdim kendimledir ...
"Her insanın içinde iyi ve kötü, yan yana durur. Hangisini beslersen o galip gelir."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Güçlü olan sensin, zayıf olan ben Çünkü sevda okuyla yaralanmışım"
°Öyle değil mi sahiden?
"İnsanlık ağacının kırılmış dalıyız biz."
"..bazı şeyleri boş inanç diye küçümsemeyin, onlarsız insan kültürü olmazdı; ne mimari, ne müzik, ne edebiyat."
"Bütün Ortadoğu'nun adeti budur oğlum, tarih boyunca birbirini öldürür ama aslında kendini öldürdüğünü anlamaz. Kendi kanının tadından sarhoş olur."