Ferulanka

Ferulanka
@Ferulanka
Bütün derdim kendimledir ...
"Bunu mu yapacaktı? O da insan onurunu böyle mi ezecekti?"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
°Şebnem Ferah~Hoşça kal..
"İçindeki her şey kaybolmak, yok olmak, unutulmak istiyordu."
"Hayır, artık sana acımıyorum. Ben seni özgür bir insan olduğun için seçtim ve sevdim. Ve ben zayıfları, kendine yalan söyleyenleri hor görürüm. Neden sana merhamet edeyim ki ?"
°İç ses yanıltmaz..
"İçinde bir şeyler hayır diyorsa, sen de hayır demelisin."