Festina lente

Dünya çekti gitti, ben seni taşımalıyım.
Sayfa 79
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Demek istiyorum ki, sen de yalnızsın benim gibi Biz ikimiz de yalnızsak... ve işte bu durumda İki kişilik bir yalnızlık olmaz mı bizimkisi?
Sayfa 71
Sevgi, iki insanın birbirlerinin yüzlerine bakmaları değil, birlikte aynı yöne bakmalarıdır.
Sayfa 55
Önemli olan, kişinin duygularını tam olarak bilmesi değil, onları denetim altında tutabilmesidir.
Sayfa 33
''Yalnız olmaktan acı çekiyorum, yalnız kalmış hissediyorum kendimi.''
Sayfa 29