Çünkü yıllar geçtikçe yaşadıklarımın bir bölümünü unutturdum kendime. Unutmasam yaratacağı yıkımla bazı dengeleri güç kurardım.
Dönüp hep geriye bakacak olursam eğer, önümü görmem güç olurdu.
Genç miydik, yağmalanmış bir öpüş mü
Ve ülkenin dağları kadar suçlu
Bir fermanla göç ettik sokaklarda bırakıp kanatlarımızı
Yüzümüzü düşürdüğümüz kitaplarda kan izleri bıraktık..