Artık insanları daha ziyada beni iyi kılıp kılmadıklarına bakarak değerlendiriyorum. Onlarla birlikte olduktan sonra kendimi daha iyi hissedip hissetmediğimi soruyorum kendime.
...kendini diğer insanlara açarak, vererek, sevinçlerini paylaşarak “kendini hissedebiliyordu.” Göğsündeki rüzgarı daha önce hiç olmadığı kadar duyuyordu.
..insan bir yere, bir kimseye ait olduğunu bilirse o yerle ve o kimseyle ortak yanlarını hisseder, yabancı bir yerde olan kişi ise yalnız olduğunu daha çok hisseder.