Nuri

Nuri
Haydi, ne duruyorsunuz! Gülün, sevinin, hayat kadar tatlı şey var mı? “Özgür mü diyorsun kendine? Sana hükmeden düşünceni duymak isterim, bir boyunduruktan kaçıp kurtulduğunu değil!” Nietzsche.
İnsan için yapılan her şeye yararlıdır dedi şarkı da söylenmeli, dansta etmeli, neşeli yaşamak için kahkaha da atmalı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın kendi kendine suçlaması içtendir, acıdır, hatta bazen de öfke eseridir ama her zaman doğrudur.
Oysa yaşam için uyumlu insan, aklıyla içgüdüleri bir bütün oluşturmuş sağlıklı bir insandır.
Altı çizili cümlelerinin olduğu kitapları olmalı insanın.