WERDŞEN

WERDŞEN
Gidenler şiir olur kalanlar hatıra…
İçimde diri tutmayı başardığım umudumun , umudu tükendi.Daha Başka şekilde nasıl anlatayım eksildiklerimi…
Reklam
🤍 Kırıldı mı bir kere seksen yama yapsan da eskisi gibi olmaz..
Sorsan bana hayat nedir diye; çabalamak derim. Çünkü çaban kadar varsın ve çabaladığın her ne ise seni sen yapan olguda o... tüm çabaların Ya beşe ya boşa gider. Onun için çabanı iyi seçmek düşer payına. Doğru tercihler her iki cihanda kazanım elde ettirir. Yanlışlar ise her ikisini de kaybetmeni sağlar .... Her iki cihanda da kazananlardan olman temennisiyle . Rabbim yolunuda bahtınıda Hayır üzere sabit kılsın.
Bayramda en çok özleyeceğin şey nedir diye sorsalar. . . Toprağın altında uyuyan derim
Susunca geçer diyoruz katlanarak gün yüzüne çıkıyor..
Reklam