WERDŞEN

WERDŞEN
Gidenler şiir olur kalanlar hatıra…
" Sabretmem gerekiyor, tâ ki sabrım sabrıma tahammül edemeyene kadar . Sabretmem lazım , tâ ki Allah meselem için bir kapı açana kadar . Ve sabretmem lazım , tâ ki sabrım , sabretmem gereken bir meseleye sabrettiğimi bilene kadar ." -İmam Şâfiî ( رحمه الله )
Reklam
"Kimse Bir bardak suyun ağırlığından yorulmaz . Ama o bardağı üç gün taşırsa bırakmak zorunda kalır. İşte bazı dertler de böyledir. Zahir de hafif görünür, bunun için insan insandan vazgeçmez dedirtir ama uzun süre o derdi taşımak insanı bırakmaya zorluyor "
İnsan bilmediği duygunun cahilidir ama âlimi gibi davranmayı sever…
Kalbimde hissettim gidişini oysa senle gelmek için büyük bir hazırlık yapıyordum . Hayatımda ki en acımasız öğretmendin.
Bildiğin senin, gördüğün benim, hissettiğin ikimizin olsun… Werdşennn…
Reklam