Ona sevgimi hissettirebildiğimden tereddüt ediyorum ama onun beni sevdiğindern en ufak bir şüphe duymuyorum. İşte tam da bu yüzden ona, benim de onu çok sevdiğimi daha fazla ispatlamak istiyorum. Çünkü içimde bir yerlerde, onun beni sevdiği duygusunu hep taşıyorum. Ve bu sayede benim için cin dünya hep daha güzel bir yer oluyor.
"Keşke kalbimdekiler de dışarıdan görünse.." diye düşünürdüm bir yerim yaralandığında. Canımı yakan bir sözün,
bir bakışın ya da davranışın da yara bereleri oluşsaydı ya vücudumda. Her şey bu kadar görünür olunca belki de büyükler nasil davranacağını daha iyi bilirdi çocuklara...