Tasavvufta ilk ders kırmamaktır,son ders ise kırılmamaktır.Eğer hala kırılıyorsan,gönül evinin tuğlaları pekişmemiş demektir.Eğer hala kınıyorsan,düşüncelerin yeterince berraklaşmamış demektir.Eğer hala “ben” demekten vazgeçmiyorsan,dizginlerin hala nefsinin elinde ve sen bu esarete boyun eğiyorsun demektir.Ve eğer hala şikayet ediyorsan,hakikati göremiyorsun demektir.